söndag 14 oktober 2007

Att göra saker rätt

Jag e sååå himla trött.. så matt å helt orkeslös..
Jag har inte lust med något. Att ens orka göra något är inte aktuellt.
Ta en tripp i skogen känns inte ens kul. Det är kanske det jag skulle behöva...
Jag sov bort hela dagen igår.. svettades å frös vart annat..Joel kände inte igen mig igår.. å lika idag. "Du känns stressad" Att ens ta tag i något här hemma finns inte på kartan. Vart har min ork tagit vägen ? Helt äcklig känner jag mig. Jag önska att jag kunde ta mig i kragen. Å göra saker till rätt!! Jag önskar så att jag kunde det.. för en gångs skull !!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Servidor, I hope you enjoy. The address is http://servidor-brasil.blogspot.com. A hug.