fredag 7 september 2007

DET VÄRSTA JAG HAR VART MED OM !!!!


Okej... jag har just kommit hem från doktorn...... okej.. DET VAR DET VÄÄÄÄÄRSTA JAG HAR GJORT I HELA MITT LIV !!! fy fan... å klart man börja gråta oxå.. tjena hej..fyyy faaaan va hemskt det var.. Å sååå darrig var jag.. hade inte ätit sens lunch igår.. efter allt ihopa så klara jag mig till kundtoan för sen börja jag gråta så klart.. å allt sluta med en spya...=/
Magen var ändå okej å nu ska jag lägga till extra fibrer i maten.. för att se om magen kommer iform...Spännande...

Jag kan ju säga så här.. istället för fängelse så ska alla bovar å banditer göra sånna här undersökningar dagen lång...då skulle vi aldrig ha några bovar kvar i hela världen !

Jag vart hemma idag tyvärr.. jag skulle ha gått till jobbet efter doktorn.. men jag vill bara va hemma å ha nära till badrummet... =( Lite mat i magen kommer göra saken bättre tror jag.

gabba gabba

2 kommentarer:

Olivia sa...

Men gumman!
Usch, jag lider verkligen med dig. Just sånna undersökningar är något man hoppas att man aldrig behöver göra.
Men, det var ju otroligt skönt att höra att de inte upptäckte något allvarligt. Jobbigt bara att inte veta vad problemet är. Får hoppas att det är en så enkel sak som fibrer!

Ha en underbar helg, gumman.
Största kramen!

Smulan sa...

ååh tack gumman... äntligen är det över.. men ändå inte.. jag hoppas verkligen att det är fibrer som fattas !!! =) massa kram