lördag 15 september 2007

Full fart i helgen nu !

Oj oj oj oj oj oj ... den här veckan har bara sprungit förbi.. jisses.. det var måndag igår känns det som.. å idag är det lördag.. jisses.. Hela veckan har enbart vart jobb jobb jobb..å Joel har legat hemma hela veckan i tokfeber å super förkyld.. så det är väl en tidsfråga när det smäller till på mig. =( HUA !

Igår hade vi golf dag med jobbet.. dom som spelar golf redan fick tävla å dom som aldrig hade spelat tidigare fick grundkurser.. riktigt roligt.. men jisses va jag har tappat sens sist jag spela.. helt sjukt.. Men kul var det.. Vilket lag som vann får vi se på fredags fikan på fredag. Tokig som jag var så drog jag ut å träna direkt efter golfen. Det börja ös regna.. men inget stoppa mig.. När jag väl kom hem så börja jag känna av min hals så klart ! =/ ååååh...

Idag så ska jag ut med lindex-chicksen. Det ska bli super kul å se alla igen. Det blir väll en å annan drink. Jag tänkte inviga mina nya stövlar....får se om jag lever imorgon.. Kanske till och med locka håret ?! Vi får se.. kan vara lite overkill!

Igår så ringde sus å fråga om vi skulle på d-psalma ! OOOh yes... kan man ju inte .. å även jusse ringde.. så nu är det massa kul å se fram emot.. ÄNTLIGEN ! På tiden.. Och imorgon ska jag göra något spännande....oooh... jätte närvös e jag men joel ska med så det kommer gå bra.. ni får se bilder senare...=) HA HA !

Nu blir det nog frulle å en springvarv. Kram kram !!

(vårt hur har fått fönster å tak nu !!! OOOH)

Inga kommentarer: