lördag 1 september 2007

ÅNGEST !!!

Okej.. joooordens baksmälla idag.. tjena hej !!
Igår var det grönan med jobbet.. femkampen gick ju så där.. kom tvåa ...om man börjar räkna från sista plats.. ha ha ha så illa ! Vi fick även åka roliga saker å en kanon god middag. Mmm .. pepparbiff ! Där snackar vi ! En Säljledare sa när middagen var klar att folk skulle gå vidare till stureplan.. ( jo tjena hej) .. å mycket riktigt.. vi åkte alla dit. Min kära Joel träffa upp oss där. Å jisses va med sprit det vart må jag säga.. Min chef köpte in så mycket sprit till oss så man mår ju så illa idag.. eller rättare sagt.. MAN VILL DÖ! Jag måste ju säga att jag är himla impad över vår chef.. vilken festkille !! Åh vad han bjuder sina anställda på bra saker.. å det är ju såå viktigt att få känna detta som anställd De var skumpa å helrör å allt va man kunde tänka sig.. vi tog in olika drinkar med tomtebloss till vår chef å alla stod upp å jubla och klappa händerna när han fick sin drink i handen. Just då var kvällen kanon kul... men efter allt förmånga glas så stod jag i soffan å dansa.... okej..... I SOFFAN !! sens när är det fel på golvet ? Å jag dansa ???? sens när ? Jisses.... men jag vet att jag hade hur kul som helst.. å man fick äntligen en tid att få prata med kollegor som man inte alls har fått eller hunnit prata med så mycket... men idag är inte min ångest nådig... fan va man ska snacka skit å va jobbig när man är full.. å MAN SKA FAN INTE DRICKA SIG ASPACKAD NÄR DET ÄR KOLLEGOR MAN FESTAR MED.OCH ÄVEN INTE DANSA I SOFFAN. Min ångest idag är inte rolig.. jag vill verkligen dö. Att ens tänka sig att gå till jobbet på måndag är jobbigt Å jag hoppas såååå mycket att jag inte var den som var fullast.. men tror tyvärr att jag var det... Taxiresan hem var så hemskt.. jag ville dö... allt för mycket sprit i magen. När vi kom hem så vart det att hålla upp håret på lilla mig å klappa pannan å hämta filt å vatten å springa å passa upp..... å joel skratta gott när jag hade min dödsångest över att må illa..... Jag vaknar med smink å kläder på mig kl 7:30 tiden.. Mina ben darra hela vägen till duschen. Å efter en dejt med tvålen mådde jag sååååååå illa.. jag somna om i några timmar.. jag fick i mig några varma mackor å sen somna jag om igen i soffan. Vakna för en stund sen. Bra jobbat gumman!! Hela dagen har gått... jag baka en paj nyss å den ska jag allt unna mig sen.. jag har inte ens tagit ett steg utomhus idag. Jag å tv:n ska ha dejt nu...inte ett skit ska jag göra.. å min ångest kommer inte va rolig på måndag...........

BLÄ!!!

Inga kommentarer: