måndag 27 augusti 2007

Måndag åter igen !!

jaha ja !!... då var helgen borta igen..
Helgen har vart bra trotts vädret. På fredagen åt jag å Joel trerätters ute. Sååå gott.. Å lite vin vart det ju.. Jag och mina lockar rockade. Joel vart helt till sig i mina lockar =D
På lördagen så vågade jag mig in i stan för att ta en lunch med världens bästa Olivia. Alltid lika kul å få träffa henne. Lördagskvällen vart det ankaret med Pelle å hans kompis från gbg. Ankaret i all ära... men det har gått ner för stället. =/ Allt för högmusik så man mår illa av ljudet.. BLÄ! På vägen hem så råka jag visst somna mot pelles axel... ha ha ha ha är man trött så e man ! Söndagen så vart det stan med Älsk ! Hitta lite smått å gott på olika ställen. Nya kuddar till soffan.. som vart rätt j**vla bra. Och idag har det vart stress nonstop.. men ändå läget under kontroll... Snart är det onsdag... fy fan va jag inte gillar läget ! På fredag blir det grönan med jobbet. Idag fixa jag hem lagad pizza åt joel och några öl står i kylen. Nu är det fotboll som gäller.. Over and out !!

Inga kommentarer: