måndag 30 juli 2007

Hemma!!

Jisses.. ja då var man på jobbet igen då. Heeelt sjukt härligt har vi haft det.. på alla sätt.
Kom dock hem lite sent. Kl 03 var vi hemma å jag började jobba kl 8 i morse.. tjena hej va pigg man e.. hmm helt mör.. Men helt sjukt kul å få va tillbaka på jobbet. Träffa allt folk igen. Super kul. Första gången jag känner så för ett jobb.. Men detta e helt hjärtat. =) Det är ju så man ska känna! Jag och Joel har haft det såååå underbart bra. Vi har även fått va med i en värmebölja på 42 grader. VARMT! Men jävlar va solen tog där nere. Vårt hotell var ju lyxklass kan jag säga.. skumpa fanns på frukostbuffé....jag e inte den som är den.. finns det som frulle så tar man ! Man har ju semester !Vi köpte mer badleksaker än vad småbarnen hade att leka med i poolen. Full fart fram med bollar å badmadrasser. Bomben övades även många ggr..

Hoppsan .. massa jobb kom visst..

Inga kommentarer: