torsdag 12 juli 2007

Idag METALLICA

gabba gabba !

Jisses va fort tiden går när man är ledig. Det var lördag igår känns det som.. men nope.. det är TORSDAG redan idag.. Och då är det ju Metallica som står på spel idag.. HURRA !!!! Vi blir rätt många som ska med ikväll. Så kul !!! Jag var bara en liten liten flicka när jag såg dom för första gången i mitt liv.. å sist såg jag dom nere i GBG. Å nu blir det på hemmaplan ! Sus jobbar exat där vid Stadion så jag lova att svänga förvi på en spännande drink innan. Å Tuija skulle göra lika så. Sen blir vi hela glada gänget. Oj oj oj .. nästan det är värt att öppna vinflaskan här hemma för. =)
Det har vart full rulle hela veckan. Fredag :Utgång med åsa..ha ha a vi hitta ett pingisbord !!!! Woohoo !! Lördag: Grillfest hos "Ballpelle". Söndagen : Räkfrossa hemma hos oss.. mmmm räkor och vin !! Måndags : Middag med Lisa ute på stan. Supger mysigt. Tisdag: stan med Tuija å en stor karre barre på det. Onsdag: Träffa Brao på morgonen. sen lunch dejt med lisa å fick även se hennes jobb som var hur fint som helst. å på kvällen så kom Sus över på middag..(jag har nu bakat min första paj !!) Sus å Joel fuska i spel. Sen idag blir det då metallica!!! FULL RULLE !!

Och nu på fredag ska vi träffa sus å nickes vovve Bosse.. Jag tippar på att Joel inte kommer vilja gå hem utan hunden med sig. Sen Lördag ska jag tvinga med Joel till skansen. Jag SKA se Vargen ! ( sen oxå sjunga " vart e vargen..vart e vaaargen" Även svänga förbi Cissi som jobbar på skansen nu. (hon var ju med i p3 på intervju med sitt band aahaa !! Stolt man blir) Sen på söndag så bär det av till MITT SMÅLAND!!! Såå skönt.. vi drar ner till min stuga för 5 dagars mys. Jag joel Lisa å Micke drar ner. Alla har tagit med spel. Så nu är det bara att köpa lite vin .. sätta sig på verandan å sätta igång musiken å dra igång grillen.. sen är det en riktig semester. Jag ska även utmana folket till vedhuggning. Sen blir det fiske .. å jag ska ringa otto å se om jag får låna min favvo eka..( den är såååå fin !!! en äkta sån jag vill ha!)Sen ska jag bära ner påsen med spindelmannen tidningar så att man har något bra att läsa. åååååh.. ska bli så kul !

Nu blir det träna. Sen är det rent av Metallica som gäller rakt av. WOOHOO !!!


Josse skrev kanske det bästa som finns på MSN nu.. Machine head å Arch Enemy. packa väskan å kom hit !!!Puss

Inga kommentarer: