fredag 20 juli 2007

Småland och nu Grekland

Hoppsan.. nu går det undan!

Småland var hur underbar som helst.. vi grilla å grilla å åt massor med korv nonstop. Det vart mycket mys kan man säga. Mycket vin å whiskey.. mmmm gott.. jag har hittat sommarens godaste vin. farligt gott. Mangovin..jo men !
Jag lärde folket att köra pilbåge. Och även visa hur man lia gräs. Mina gäster vart helt kära i stugan. Stolt blir man ju ! Har även köpt en pool nu till stugan.. en äkta barnpool.
Vi drog ut på ekerö så fort vi kom hem från stugan.. Hade en super mysig kväll där.
Hux flux så har vi nu bokat en tripp till Grekland. Jag har själv inte hunnit med att tänka igenom detta men vi drar nu om en dag. Jisses.. måste hitta en väska som går å packa i. Vi kommer bo på jordens finnaste hotell.. 8 pooler å en innepool. Några få steg ner till en gigantisk strand.det kan inte bli bättre.. sååå glad är jag !! Gym å tennisbanor har vi. Helt sjukt ! Det är lite för bra för att vara sant. Men nu är det väska som MÅSTE hittas.
Får se om det kanske går å hitta gratis här i krokarna.

Over and out !

2 kommentarer:

Olivia sa...

Ha det så underbart nu gumman! Ska tänka på dig!
Kram

Smulan sa...

Ååh tack gumman ! Och hoppas att ni får det kanon när ni åker ner oxå.. massa kram