söndag 22 juli 2007

Nu Drar vi

Nu är väskan packad. Jag e redo för att kasta mig i taxin ut till Arlanda. Fy va kul ! Första ölen tas på arlanda när vi har checkat in å att vi verkligen kommer i väg. Trott alla passtrassel som vi har haft. Håll tummarna !! Hoppas att allt går bra bara.
jag har packat enbart linnen å kjolar.Å självklart kortleken är med (finns i sjön är ju ett måste.. om man lovar att inte fuska) och ett samtalskortlek.. Ingen badboll är med men det går ju alltid att köpa där nere.(lita på mig soffan)

Trotts att jag inte hade så många planer för min semester så måste jag ändå säga att jag har haft en kanon bra sommar.. trotts dåliga vädret.

Men nu gott folk så önskar jag er alla en kanon skön vecka svedala och ta en öl för mig.
Massa stora kramar till er.

Dagens bh-tisp : Jag har äntligen kommit på hur man fixar den bästa halsterneck bh:n ... ta en gamal bh och klipp av ena bandet. Sy fast det andra bandet där det förra bandet satt..taaa daa !!
Super bra.

Gabba

Inga kommentarer: