torsdag 17 maj 2007

17Maj !!!


Okej.. det är Norges dag.. å det är Josses å Daniels ettårs dag =) hurra!!! Grattis grattis !
Idag var planen att dra till pappa å titta på kattungen.. men det vart 6 varv runt sjön och en lunch som var så helnyttigt rakt igenom.. tänk va duktig man är... jag stod på gymet för några dagar sen och råka kasta mig på en våg..... sens dess så är det "no more mister glassfia" här inte !! Tänka sig att när man hamnar i förhållande så går man upp som fan.. fattar inte det där.. eller jo.. alla dessa filmkvällar med godis å mys.. mmm"lite chips måste vi ju ha" .. å "men ska vi inte ta en fet burgare till filmen?? " .. och det jobbiga är att det är JAG som övertalar alla till skitmat.. Mannen min vill ju ha råfisk till middag oftast.. och sån kattmat kan man inte äta. På med "hundögona" och vips så fick hon sin burgare,kinamat, pizza, glass, chips osv..
Men det är slut med det nu. HUA !

Min sus som är världens bästa i hela världen hade tunga ord till mig här om dagen. Med hela mitt hjärta så lider jag med henne.

Nu blir det allvar med fotbollen här hemma.

// Gabba gabb






Inga kommentarer: