måndag 21 maj 2007

Söndag kan va en bra dag.

Söndagen vart helt kanon. Packa ihop mat å lite spelkort å sen slog vi oss ner vid ett badställe lite längre bort härifrån. Super mysigt.. Just när vi packar upp maten å slår upp våra filtar så blir himmlen helt klarblå å vindstilla.. kan det bli bättre ??
Vi körde mina samtalskort i flera timmar.. och jag fick till och med lite färg på mig.. inte illa!!

En stilla kvällspromenad hann vi med.. fast flickvännerna gick i 200 tempo och Pojkarna gick i minifart. En verkligen trevlig söndag vart det. Dock helt mör i kroppen av att gå 8 varv runt vår lilla slinga...hua !! Och VM i flugor har vi i vår skog. Söndagar börjar bli en bra dag nu mera.


Idag var det en seg dag. inte så mycket värst å göra när man har 4 st ordrar att dela på.. jag tog rubbet.. (fy va snäll jag är) Jag hann med en hel del bra saker oxå.

Just nu är jag allt för trött att tänka..

Dagens sköna : När en kollega missa helt och hållet att kaffemaskinen jobbade för fullt när han tog bort sin kaffemugg.. å det spruta ut kaffe lite överallt.. ha ha ha ha .. så tråkig är jag !

Dagens match i pingis: Missa stabilt..

Inga kommentarer: