onsdag 30 maj 2007

okej.. jisses.. idag börjar jag ladda in för helgen.. eller rättare sagt min nästa vecka..
gjort packlista å allt.. jisses så vuxet.. men jag är typ expert på att glömma saker. Diplom bore jag få. I guldram.

Om det är någon som har bra tips på vad man inte får missa att ta med sig på festival så hör av er.

Måste oxå tacka för alla fina ord Olivia skrev i sin blogg.. man blev rörd här borta i 08 ju ! Kan enbart bara säga det samma gumman !! Du är klockren !

Och om en månad smäller det i gbg.. tänka sig att det är flera år sen jag träffa jusse.. det är helt sjukt. Men satan i gatan va kul det ska bli å kramas igen.. Tänka sig att man har sån tur i livet att man får träffa just sånna där guldkorn.. puss på er alla !!

Idag vart det kaos.. vi ska ha möte om kaoset som finns på min ekonomi avd just nu. Gillar inte alls läget.. har haft ordrar som är sjukt gammla med prisfrågor å man ringer å mailar å tjatar om att överhuvudet ska göra så att jag kan bli av med alla ordersedlar.. men inget har hänt. Jag ska alltid vänta in. Nepp. Men idag fick packet ryck i sig och fixade mina problem. Men det ändå ohållbart. Jag känner mig dum när det slackar i ordrar inne hos mig, men jag får ju inte göra något när inte priset stämmer.. .. men men.. jag gick ändå in till Fredrik å berätta att jag kände mig dum å att jag inte visste vad jag skulle göra i sånna här lägen.. Han ska ta upp det på mötet. Så nu börjar väll det ta fart. Fredrik är bra han. Vi hade Redmöte i går oxå. super spännande men jag måste ändå säga att jag är förvånad över att de inte har haft sånna modeller att jobba efter tidigare. Plusmodellen borde dom flesta arbeten jobba efter. Man får sin röst hörd helt enkelt.

Idag fyller joels bor 35. han är över på "snobbön" å grattar. Och jag råka äta kladdkaka =/ efter mitt supertuffa pass på gymet igår så känns det rätt surt å dumt att jag gjorde det. FAN !

Nu ska jag däcka framför tv:n

Det låter som en plan !


Dagens sköna1 : Jonas och Eija pratar om vad som finns/ inte finns i hennes hemland Finland - "Finns det falukorv ?! Osthyvel då ? Knäckebröd ?"

Dagens sköna 2: När jonas berättar stolt över hur han har lagat sin falukorv å makaroner.

Dagens bästa : min Kärlek joel så klart !

Inga kommentarer: