onsdag 23 maj 2007

Nattbravader !!

Exakt så här är det.. Joel Znarar och jag vaknar. Jag puttar lite och Joel vaknar. Han vaknar å tror att jag vill mysa.. han somnar om och Znarkar änny mer..






I Natt så väckte jag hela vår lya när jag var helt inne i min dröm. Det Brann å det fick även mannen min höra.. han vart livrädd och tände lampan och fick lite smått panik.. när lyset kom på så vakna jag upp..... hoppsan !! Jag somna om så fort det vart mörk i rummet igen. men tydligen inte J.. ha ha ha förlåt gubben !





jag var så sjukt trött i mosre.. så där sjukt trött så att man mår lite illa.. vakna inte ens i duschen. Jag börja komma i form vid första kaffekoppen på jobbet. Idag vart det trassel på många håll men jag hann lösa allt innan jag gick hem.. dock lite svår sits jag sitter i just nu.. Men vi får väll se hur det blir i morgon.





Jag skulle ha vart på genomgång på gymet idag. men jag har vart matt i kroppen idag.. å börjar bli krasslig. Planen var att jag skulle åka raka vägen hem å sova.. men jag kom igång när jag väl kom innanför dörren så jag tog på mig skorna och drog ut å sprang lite.





Bästa flickvän som jag är så fixa jag krubb till kärleken så att allt var klart när han väl kom hem. Han har vart sjuk i 3 veckor nu. Något är helt fel i alla fall. =/ Att somna kl 9 i mitt knä är inte vanligt kan jag säga.





Ikväll blir det årets största match på tv.. ett måste å se. Även om man inte är så insatt.


Imorgon blir det lunch date med tessan.. Ska bli superkul att se henne igen. Tänka sig att vi var bara 15 när vi träffades för första gången.. ha ha ha jisses..





Jag kanske till och med ska unna mig lite tid på stan i morgon.. om jag nu pallar det.








Dagens första sköna : Att vi som tog två bitar tårta fick sitta i hörnet å skämmas.. jag och hela IT gänget.. ha ha ha kom igen .. det var ju 60 års kalas !





Dagens andra sköna : När N visa mig vart hotellet var...... världens störta hus har jag missat.. det låg framför näsan på mig.





Dagens match : "Larys bollar har man noll koll på vart dom hamnar "














1 kommentar:

Josefin sa...

men varför dessa enooorma mellanrum mellan styckena? :O

JAG HAR HÄMTAT MIN BLIXT!