söndag 20 maj 2007

Gratis är gott


Oj oj oj oj oj.....

jag säger då det...helgens bravader e inte å leka med.. jisses..

Jag och Åsa gick ut för att dricka lite vin å snacka skit.. det vart en hel del sprit i våra magar kan jag säga.. men gratis är ju gott.. Stället vi var på fyllde 1 år.. det var kalas på högnivå.. jisses..

kl 04 så kom jag in i lyan här hemma... jävligt glad i gasen.. å dååå small det till.. det är inte kul å dricka för mycket å må illa. Jag vill dö.. Den där sista drinken ..varför i hela friden dricker man den ?? Mannen min fixa hink vid sängen. Men han kunde inte tycka synd om mig. Det var så illa att jag var tvungen att hålla i sängen. ha ha ha 14is fylla AB. Men dagen där på så var jag fortfarande full.. glad å pigg.. skratta som aldrig förr.. jag var upp på bena redan kl 9:30.. drog ut å träna 1 och halv timme i skogen. Lördagens kväll var jag bjuden på lyxmiddag hos SuS. Som vanligt var maten 10 av 10. Två glasvin behövdes. Sen var man sänkt igen. Lite kalle baah å lite fruktsallad e aldrig fel. Sen kom vi in på ämnet träning. Sus e kanske jordens nyttigaste person när det kommer till mat och träning. Vi kom fram till det att vi ska köra spinning ihop. Kan bli hur kul som helst. Hjöden av lycka är ju att hon bor i 08 nu. =)


När jag kom hem igår så satt Mannens goda vänner och karln själv å drack vin. Jag hann med lite samtal med dem innan jag däcka totalt i sängen. Idag är det minigolf som gäller. Solen skiner. Det är 19 grader ute...kan det bli bättre ? Jag har vart ute å tränat i 2 timmar nu. så jag e helt mör just nu.. lite date med tvålen sen så e man med igen.


Gabba gabba !!

2 kommentarer:

Josefin sa...

du är ju inte riktigt klok!

men du har ju iaf blitt med blogg! imponerande! :) PUSS VAD JAG SAKNAR DIG!

Smulan sa...

ja jag är fan helt dum.. det vart bara en timme idag efter jobbet.. men fy fan va skönt det är.. saknar dig mer !!!