söndag 3 juni 2007

3-3 ..Nöthuvud = 0-3

Helgen vart inte alls så som jag hade planerat... Men det vart rätt bra ändå måste jag säga.
På fredagen så drog jag ut på lite fredagsöl efter jobbet. Hur trevligt som helst.. men när jag gick så kändes det som om att dom skulle prata om den nya tjejen = Mig!
Efter Ölen så var jag bjuden hem till Sus på lite vin å lite middag.
Middagen var kanske den godaste sallade jag har ätit på länge. MMmmmmmm sus e så jävla klockren när det kommer till mat. Och vinet var kalasgott.. Hon är en pärla hon.
Efter några glas å djuptsamtal så fråga jag Sus om hon ville ta en drink ute på Infärno?
Något som hon å jag ska försöka träna bort i sommar är att inte va så otroligt planeringsfreak.
Varför är man så ? Är det något typiskt vuxet ? Allt ska va planerat.. Jag hatar det !
Vi slog på lite äkta punk från vår skön tid som 14åringar. Och drog på oss lite deo så var vi klara.
På med jackan så ner ner ner för backen ner. Vi tog tuben ner till odenplan och gick sista vägen.. Vi svängde in på Infärno som har vunnit 08:as guld i utekrogar.
In kom vi glidande och fick "oväder" i näven. Med chili och ingefära.. mmmmm så gott.. det är nästan lite kärlek ! Vi kände oss nerslagna vid ett bord. Sus gick å hälsa på kocken som e en stor kände elit tydligen. Supertrevlig. Han fråga sus 2 ggr om vi ville med ut vidare.. (klart som fan han är intresserad av sus.. kom igen nu för fan !)

Vi tacka ändå nej för sus skulle ha möte med sin far tidigt på lördagen. Vi skulle gå på toa innan vi gick å vi stod å vänta i ca 30 minuter.. sus gick å hämta personal som skulle bryta upp dörren.. just när ena personalkillen skulle börja bryta upp så öppnades dörren.. ut kom en kanon full kille.. och två sec efter honom så kom en tjej ut.. Oooooooooooooooh.. kom igen !!! Åk hem å gör sånt för fan!

Det var lagom kul å att gå på toa efter det.. =/

Lördagen vart det sol med älsk.. och några försök att stå på händer å hjula.. jag suger stenhårt på det men att Älsk var så jävla bra vart jag helt paff.. okej att han har tränat kampsport i fler år men komigen.. han hjular bättre än en tjej! På kvällen kom packet över å vi titta på matchen mellan danmark och sweden. Vilken jävla match.. med det sjukaste slutet. Tycker dock att dom gjorde rätt i det. Och OJ va alla vakter tog sitt jobb på allvar.. Så jävla dåligt. Men vi vann med 0-3 i alla fall.. Dax att börja ladda in för 6:juni då !!! Nästa match !

Lasse å pelle och joel å jag prata nog Srf hela kvällen.. jag å lasse ska ha en stor flagg där det ska stå " här är där du är " eller " här bor du " .. så man hittar hem sen. Vi åker kl 06:30 på tisdag.. packat å klart ska det va.. så idag ska jag fixa det sista å packa allt. Tro mig.. det blir mina slitna rakt igenom.

På måndag så kommer soffan hem å vi ska ut å äta med hela tjejpacket å hennes mamma... jag vetefan om jag kommer hinna.. så jävla tråkigt. När man har saknat henne så.

Men nu ska jag ta å gå ut å träna å gå förbi bror å hämta saker in för veckan.

Over and out !

2 kommentarer:

Josefin sa...

åååååh dina slitna!
fyfan va kul ni kommer att ha!

Smulan sa...

söto!! Du kommer va saknat !
Jag å mina slitna..kom HIT !