söndag 10 juni 2007

Några kort från Sweden Rock !

Ha ha ha vad ska man säga ? Man ser nada av mig!
Festivalbanden i all ära !

Dimmu Borgir!!
Min Älsk!!
Min nya extremt korta kjol!
Kvälls gung !
aahaaa !!!
Våra grannar hade pool...som dom kissa i sen...
Sverigedagen!
Kön var fan ingen hit å stå i ! Jag och Joel fejkade svimmkaos för att gå före.. ha ha ha .. fy va dumt gjort.. fy !
Festivalens bästa !!
Festivalhångel !
AAAhaaa.. Min festivalhatt !
Ät gulglass det kan va öl på ! Kolla in det sköna tältet bakom! 70-tal AB
Lasses sköna däckning utanför vårt tält. Det var en tuffmorgon!
Swedenrocks sötaste tält!
Vårt ena kamp ! Från ÅRE !
Tårna var hårdrock oxå !
Äter godis!! Jag har världens stösta godis i munnen... Jag e jävligt nöjd !!

Tältet


Lite av dom kort som vart tagna.. Dock inte lätt att ta kort på festival..





































1 kommentar:

Josefin sa...

fan va snygg du är!