måndag 11 juni 2007

Del mini 2

Festivalen var ju kanon rakt igenom. Man träffa
massa nytt folk. Träffa min gamla kollega från förskolan. Super kul å se henne. Hon berätta att skolan har brunnit ner helt och hållet.. Jag måste ta å ringa Al å se hur det står till.. Känns så skumt att hela stället är borta.. =/




Sen träffa jag en Elin som bjöd på paj som hon hade bakat helt själv.. Ett enkelt knep att få vänner på festival. Det funka fint på oss alla i allfall! Hon hade åkt helt själv.. jag e fan impad..


Sen träffa vi så mycket skumt folk. Massa drägg.. Sen alla dessa puckon som ropar : Visa brösten !!! När man går och håller handen med killen. Hur fan tänker man ? Jävla nötter.. okej att alla 14is tjejer visa brösten för fulla muggar. Men gå inte på oss äldre haggor.


Våra gbg- grannar som var kanske det sötaste paret jag har sett, hamna i ett trassligt läge. En kille hade tydligen tafsat på flickvännen.. var av att hennes kille på 2 meter vart hel tokig. Så jävla skönt.. Många flickor säger ju ofta : " Nej men sluta nu. kom så går vi" Medans hon sa : På han !!! ha ha ha ha klockrent ! Spö ska dom ha !




Första dagen tillbaka.. jisses.. idag är man inte alls med i matchen. Allt gick fel kan jag säga.. Men nu efter en kvällspromenix med killen å lite kaffe på detta så känns det mycket bättre. Mötet idag gick så där. Vi ska ha nytt ekonomi möte i morgon. Känns bra!




Dagens bästa : Duschen !!!




Inga kommentarer: