måndag 4 juni 2007


Då var det dax då...

Packat nästan allt nu.. å man är helt död i huvudet.. Mår nästan lite illa. Åt kanske inte jordens bästa middag... mmm curry e inte bra skit.


Jag ska bara ta en dusch sen är jag klar.. lite svart på naglarna så e man klar. =) ha ha ha ska det va så ska det va.


Jag kan nu stolt säga att jag har blivit med kamera.. ( nu vaknar josse) .. men det är dock inget i hennes proffsklass detta.. detta är en simpel digitalare.. Men ack så fin .. Den är MIN !! Man kan va under vatten å ta bild.. (inte för att jag vet varför det ska va bra men varför inte ?!) Så nu ska jag ta bilder från srf så jag kan visa alla drägg för er alla! Tänk va bra! ! Så nu kan ni inte missa något.


Nu ska jag allt göra klart in för festivalen.. å sen ska jag allt njuta av att få sova i en säng.


Over and out !


Gabba gabba !

1 kommentar:

Josefin sa...

men sedärja! jag vill se ALLT sen!