söndag 17 juni 2007

En helg med sorg och glädje

Helgen som var har bara rullat på som bara den. helt sjukt va fort det går.
torsdagen så var jag ute å drack vin med Marie. Så supertrevligt. Alltid lika kul å träffa henne. Fredagen vart full rulle. Jag och Sus åt middag ihop. Efter några glas vin så börja båda titta i kors. Jag kom hem ovanligt tidigt. När jag väl kom hem så ville Älsk ut å gå. Det var ju tokfint väder ute så man måste ju. Vi gick i nästan 2 timmar å bara mös. Så jävla fint är det där ute vid vår sjö. Lördagen hade jag dejt med sus igen. Stan stod på listan. Jag hitta massa bra saker.. Sommarspel till sommarstugan. Matunderlägg...å håll i er... Pajform! Ja jävlar.. En pajform för 9kr.. de ni !! Nu kan det bli paj av !
När jag kom hem å visa stolt upp mina saker så tyckte Älsk att vi skulle mysa nere vid "dao"med en engånsgrill och vin. Jag e inte den som är den.. Så mysigt vart det.. nästan jobbigt romantiskt ! ;) Efter all god grillmat å jordgubbar så vart det några sköna varma drinkar inne på strandbaren. Jag förskte övertala älsk till att spela minigolf.. men lyckades inte.. =/ nästa gång!
Söndagen var det mindre bra start.. pappa ringde å berätta att min katt Molly hade dött.... helt sjukt paff.. men okej hon vart 16 år. Jag fick åka hem till pappa å fixa en begravning till henne. Fy.. hua va hemskt.. Med lite blommor från gården så vart det rätt fint. Pappas nya misse "Spräckel" kände nog av att det hade hänt något. Hon var så lugn å gosig. Hon brukar springa runt som ett oväder i fullt ös. Skumt känns det.... min älskade katt.. Hon ligger nog i min mammas knä å spinner som bara den. Om man tänker så känns det mycket bärre.








Vår lilla sjö,


Snabbare råå !!! Hoppla hoppla


Tänk va kul man kan ha med en hopplahäst å lite vin..( det är inte inte mina string ni se! Era snuskon)



Dao


Skålen !

Mmmm gott !!


Grillmaster Älsk

Nya missen i huset hos el padre.. såååå söt !!

Inga kommentarer: