onsdag 20 juni 2007

Less man blir !!

SÅ där då.. när man väl kom till jobbet så undra folk om man verkligen skulle vara där. Jag låter rätt hes tydligen.. hostar nonstop. =/ jag jobba med dörren stängd idag.
Det har inte vart den bästa dagen idag tycker jag.. jag fattar inte att jag verkligen kan sabba saker..är så jävla trött å less å förbannad att jag inte kan göra en ända sak fel fri eller göra något som e rätt å bra rakt igenom. Har jag tagit vatten över huvudet ? Är jag så seg i huvudet att jag kanske inte ska ha detta jobb ? Kan det va så illa ? Less blir man !

Idag ska Älsk sova borta.. i malmö... så jag e king i lyan helt själv.. känns skumt.. Pumpar min älsk musik å förbereder för fredag. Sängen lär va gigantisk i natt.. Jag kan ligga åt vilket håll jag vill .. wooohoo !!!

Nu friska tag i morgon då. Gabba gabba

Inga kommentarer: