måndag 6 augusti 2007

Måndag igen då !

Fan va less jag blir.. Min mage har pajjat igen.. Eller den har inte vart bra sens salmonellan.
Jag kan inte äta starkmat längre eller flottigmat eller röttkött utan att jag får tokont i magen. Jag ligger alltså dubbelvikt i soffan. FYYY va jobbigt.. Men jag har fixat läkartid den 23:de så nu får vi se hur det går. =/ känns så där!

Idag var det inte lika lätt att va tillbaka på jobbet. Dock mycket roligare nu när alla är tillbaka. Det visade sig att hon jag lär upp nu är hårdrockare oxå. Brukar oxå gå ut på dom ställerna som jag själv går ut på. Kan va därför jag känner igen henne. Spännande.

Idag träffa jag Tuija å Sus. Lika bäst som vanligt. Tuija har fått ett jobb som hon sökte. Jagf e tokstolt över henne. Å även sus för den delen som kom in på sin kurs. Sen har det hänt en hemsk sak i norge så jag hoppas verkligen att soffan å hege tar väl hand om varandra.

Inget nytt på hela dagen. Jag banga träning pga magen. Känns som om det är okej.

Nu blir det soffhäng
Gabba gabba

Inga kommentarer: