onsdag 8 augusti 2007

Stackars människor

Okej.. nu e jag rätt så less..
Att det finns så otrevliga människor är fan ett skämt. Jag vill bara uppmärksamma att människorna som står i butiker, kassor, matkedjor mm ÄR MÄNNISKOR OXÅ ! Men det tänker ni fan inte på. Ni kärks ut er sånna saker som INGEN ska ta på någon arbetsplats i hela världen. Vissa personer är så jävla funtade så man nästan undrar hur personen i fråga har lärt sig att kunna gå. Sen har vi en annan femma.. När man ska ringa till en kundtjänst. Så tänk fan liiiite längre att det kanske inte är personen som svarar telefonen som är den du ska skälla ut efter noter. Hoppsan!!! Kan man tänka så långt ??? OJ !

Idag inträffa det åter igen en sjuk grej. Jag svara telefonen på lunchknappen. På andra sidan linjen så var det en man som var otroligt jävla otrevlig ! Han börjar skälla ut mig efter noter. Jag var enbart trevlig mot denna man och sa att jag genast skulle se vad som var fel. ( allt handla om att han hade fått fax från vårt företag) Jag fick höra det ena och det andra om hur dum jag var å hur mycket han skulle stämma mig å att han skulle allt se till polisen skulle ta å blandas in. (för ett fax??) Jag sa även att han just nu hade kommit till växeln så jag var kanske helt fel person som han skulle prata med... då tagga han upp ännu mera. Och just innan han kastar på luren så säger han att han har spelat in hela samtalet. Så nu skulle han gå till polisen med samtalet om det kom ett fax till.......... jag bara undrar.... är det verkligen lagligt att spela in samtal om man inte säger till innan ?

Jag säger då det.. stackars jävel som måste kasta sååå mycket skit på helt fel person.
Inte nog med det.. hela dagen har vart skit. Kollegor som flippar ur... okej?! Kul kul! Säger då det.. jag orkar inte.. tur som fan att mitt privata liv är helt underbart !!

3 kommentarer:

Camilla sa...

men HAAAAAAHAHAHA. det är ju bara o garva åt skiten. jag jobbade på coop för några år sen. då var det en kund som knycklade ihop kvittot o kastade det på honom för att jag inte sa typ "varsågod 4,50 tillbaka" ;)

Smulan sa...

Är det sant ??? Vilket AS ! Vilka jävla nötter det finns. Fan va less man blir. Sa du något ?
Du har nog rätt.. man ska bara garva åt det.

Camilla sa...

jag sa inget alls. tappade hakan! hahaha