lördag 18 augusti 2007

Nakna 15-åringar


Okej.. nu är det så att man inte är 19 längre... vi prova ett nytt rockställe igår.. fullt med enbart barn under 18 kan jag säga.. å alla var pudelrockare...... alltså... okej.... NI VAR INTE ENS FÖDDAAAAA... men okej... det är ändå kul att dom tar upp det igen... men det är lite skumt.. Det är tydligen inne igen. Vilket jävla jobb med håret.. jisses.. men ändå kul. Sen något som är mindre kul är dessa flickor som är nästan helt nakna..Jág såg en flicka som gick runt i troser å liten minimal topp.. och runt henne så stod det killar som är långt förbi min egna ålder.. jag vet vad ni tänker.. men ja.. jag börjar bli gammal.... å kärring.. Det fanns två typer av killar där inne.. dom som är 16 å sen dom som är 30 plus.. skumt.. å tjejerna är enbart 15 på hela packet... nej.. det gick bort.. Men tydligen enligt många så ska det där stället va kanon på lördagar. Vi får väl se..

Vi drack inte ens upp spriten.vi drog vidare till ankaret... där var inte bättre heller.. skumt folk å sen hade dom höjt volymen så pass mycket så det inte gick å stå på dansgolvet utan att få ont... gnälll !! Jag e så glad att jag inte behöver springa runt i den där trässet å leta efter något kött.

Tack gode gud !
Annars var min kväll kanon igår. Sus hade f-dag så det vart ju lite kalas. Idag blir det förfest hos Mari å sen vidare ut i mörkret....
Vi har köpt fler kanaler hit hem så nu är det enbart film som står på listan för söndagen... en filt å en kopp te.. å massa massa film. Hurra !!!
Fick även världens bästa komplimang av min älsk i natt.... =)

Inga kommentarer: