torsdag 23 augusti 2007

Möte med Dr

Okej.. vad ska man säga ? Min mage har inte vart okej sens salmonella... åh idag har jag tagit tag i det. Jo men visst.. det sluta med att jag fick en ny tid nästa vecka.. Dom ska reda ut detta med min mage på största allvar nu... å jag vet inte om jag är stark nog att göra detta.. fan va jag blir less.. vad kan det vara ? Så fort jag äter något nu så klappar magen ihop helt å hållet.. inte kan jag tro att min magkatarr har kommit tillbaka...eller ?Jag kan inte begränsa mitt liv som jag gör just nu.. Jag e aldrig hungrig längre å jag mår illa ofta . Å magont hela tiden . Och ni kan tänka er resten .. Jag kommer gråta blod på onsdag kan jag säga... fy fan.. hur ska jag klara detta ?

Nu blir det tv å soffan .. å försöka va vaken tills joel tassar in.


Inga kommentarer: