söndag 5 augusti 2007

Vi ska köpa lya ihop !

Helgen har vart så kanon. Skönt å få sova ut! På fredagen så vart det isbar mitt på centralen. Huuur tufft som helst. Ett måste å prova om man inte har vart där. Tror att Joel fick rätt bra bilder där ifrån som jag ska lägga upp. Lördagen vart rent av soffhäng. Ingen av oss orkade göra något. Jo just ja.. jag gjorde pannkakor till joel. Inte illa de inte ! jag träna en snabbis i lördags. Söndagen vart soltid ute på plätten här utanför. Jag baka även en hallonpaj... (jag har blivit sååå huslig) sen gick vi ut å åt massa god mat på sorbon.. Alltid lika gott med deras mat.
Vi gick även en kvällspromenix runt sjön två ggr. Vi har nu oxå hittat ett badställe som ska prövas. När vi kom hem så började möblera fram tills nu.. Joel knäckte en fråga idag om att vi ska kanske ta å flytta........ jo men..... köpa något ihop. Hus är vi nog inte redo för .. eller redo är vi men vi har inte tiden för att underhålla ett helt hus. Vi ska från och med imorgon börja titta på större lya. Känns helt sjukt vuxet... men va fan.. vågar man inget så vinner man inget.
Nu blir det film å imorgon blir det elev vid min sida. OOOh.. ska även träffa sanna å tuija! HURRA =)

puss på er så länga

Inga kommentarer: